Hotel na imprezę integracyjną – jakie udogodnienia powinien posiadać?

- Data publikacji 06 października 2023
Przeczytasz w 4 minut
22 wyświetleń
Nowi pracownicy, niezgrany zespół lub nowy szef. Aby każdy w firmie czuł się dobrze, najlepszym sposobem jest zorganizowanie imprezy integracyjnej, podczas której pracownicy lepiej się poznają. Tego typu eventy najlepiej organizować w hotelach. Dlaczego? Mają do tego idealne warunki, które pozwolą na stworzenie dobrej atmosfery i niezapomnianego wspólnego czasu.
Jaki hotel na imprezę integracyjną wybrać? Czym się kierować? Czytaj dalej i dowiedz się więcej!
Hotel na imprezę integracyjną – lokalizacja
Hotele na imprezy integracyjne powinny znajdować się w miejscu, gdzie każdy z pracowników bez problemu będzie mógł trafić. Dlatego nie wybieraj sal, które znajdują się poza miastem. Tak lokalizacja może tylko zniechęcić dużą część pracowników do przybycia na spotkanie integracyjne.
Najlepiej wybrać hotel w centrum miasta. Każdy z pracowników na pewno znajdzie wybrane przez Ciebie miejsce. Co więcej, większość z nich porzuci samochody na rzecz komunikacji miejskiej, która zabierze ich blisko miejsca organizowanej imprezy. W większych miastach na pewno znajdziesz taki hotel. Kraków centrum oferuje wiele dogodnych sal do organizacji tego typu imprez, to samo z Warszawą, czy mniejszymi miastami.
Miejsca parkingowe dla gości blisko hotelu
Nie każdy wybierze opcję podróży na miejsce spotkania integracyjnego komunikacją miejską. Niektórzy wsiądą we własne samochody. Dlatego też, podczas organizacji powinieneś wziąć to pod uwagę i znaleźć hotel w centrum miasta, który dysponuje własnym parkingiem. W ten sposób, wszystkie osoby, które dotarły na miejsce swoim autem, zaparkują blisko. Co więcej, nie będą musieli ponosić dodatkowych kosztów, związanych z parkowaniem w miejscach płatnych.
Miejsce na spotkanie oficjalne i do zabawy
Idealny hotel na imprezę integracyjną powinien mieć salę, w którym przeprowadzisz oficjalne spotkanie. W tym przypadku sprawdzi się sala konferencyjna. Tam oficjalnie będziesz mógł powitać gości, powiedzieć parę słów, a potem zaprosić wszystkich do sali, gdzie odbywać się będzie impreza.
Pamiętaj, że miejsce powinno być dostosowane do ilości osób. Dlatego na samym początku powiadom hotel, ile osób będzie na wydarzeniu.
Bogata oferta rozrywkowa
Kluczem do udanej imprezy integracyjnej dla wszystkich pracowników, to nie tylko dobre towarzystwo. To także różnorodne atrakcje. Dlatego warto wybrać miejsce, które pomoże Ci zorganizować dodatkową rozrywkę dla wszystkich gości. Może to być quiz, karaoke, czy nawet wieczór tematyczny. W ten sposób zaangażujesz wszystkich pracowników i stworzysz szansę na jeszcze lepsze zintegrowanie się.
Własna restauracja i kuchnia
Hotel na integrację powinien mieć swoją własną restaurację i kuchnię, z której będą wydawane wszystkie potrawy. Warto wcześniej spotkać się z szefem kuchni i wybrać menu, które będzie odpowiednie dla wszystkich pracowników. Zapytaj, czy w grupie, które przyjdą na integrację, są osoby, które nie tolerują jakichś składników lub np. są weganami.
Hotele na imprezy integracyjne – profesjonalna obsługa
Odpowiednie miejsce na spotkanie integracyjne dla ludzi z Twojego zespołu lub firmy, powinno mieć nie tylko dobre jedzenie, miejsce do zabawy, ale także profesjonalną obsługę. To właśnie ona będzie troszczyła się o to, aby niczego nie zabrakło. Co więcej, personel powinien służyć pomocą w każdej sytuacji i umieć zapobiec kryzysowi, jeśli taki się pojawi. Pracownicy hotelu także tworzą atmosferę imprezy integracyjnej. Personel powinien być dostępny, elastyczny i gotowy sprostać wszelkim potrzebom organizatorów oraz uczestników.
Miejsce dla DJ’a lub zespołu
Impreza integracyjna nie może odbyć się bez odpowiedniej muzyki. Dlatego dobrze, jak w hotelowej sali znajduje się miejsce, gdzie może się rozłożyć zatrudniony przez Ciebie DJ lub zespół. Zapewnij różnorodność podczas imprezy. Jedni lubią się bawić w klimacie lat ‘90, inni wolą współczesne piosenki zagraniczne, a inni polskie. Zapewnij szeroki repertuar.
Pokoje hotelowe na nagłe wypadki
Każdy z nas wie, że na imprezie integracyjnej, niektóre osoby mogą za bardzo “zabalować”. Może być też tak, że przyjeżdżają z odległej części miasta lub z innej miejscowości. Dlatego warto zapewnić takim osobom miejsce w pokojach hotelowych. W każdej chwili będą mogli opuścić miejsce imprezy i udać się do zacisznego pokoju, gdzie mogą odpocząć, zrelaksować się i przespać. Ważne jest, aby standard pokoi był odpowiedni – wygodne łóżka i dostęp do bezpłatnego internetu to elementy, które wpływają na ogólne wrażenia gości.
To już wszystko w tym artykule. Mam nadzieję, że teraz wiesz, jaki hotel na imprezę integracyjną wybrać dla swojego zespołu lub firmy. Pamiętaj, aby samemu wszystkiego dopilnować. Tak, zlecasz wszystko obsłudze hotelu, ale jednak zawsze warto trzymać rękę na pulsie i sprawdzić, czy wszystko jest przygotowane tak, jak należy. Wybierz miejsce, w którym każdy będzie się dobrze bawił.
Warto zobaczyć
Warto zobaczyć

Kuchnia grecka – potrawy z kraju Dionizosa, których trzeba spróbować
Przeczytasz w 11 minut
227 wyświetleń