Koszulka z logo firmy – kiedy się na nią zdecydować? Poradnik dla firm
- Data publikacji 19 lipca 2023
- Przeczytasz w 3 minut
- 298 wyświetleń
W sklepach, na stacjach benzynowych, na barkach kurierów – koszulki znakowane firmowymi emblematami przewijają się niemal na każdym kroku. Może więc sprawdzą się również w Twoim przedsiębiorstwie? Sprawdź, kiedy koszulka z logo firmy będzie dobrym pomysłem i jak wybrać jej odpowiedni model.
Jakie cele pomoże Ci zrealizować koszulka z logo firmy?
Logo na koszulce w pierwszej kolejności pomoże Ci poprawić rozpoznawalność firmy. Odpowiednio wyeksponowane będzie w dyskretny sposób wskazywać na Twoje przedsiębiorstwo. Koszulka z logo firmy wzbogacona o dodatkowy nadruk może też pomóc w promocji konkretnej marki, a nawet produktu.
Znakowane koszulki w wielu przypadkach będą też poprawiać wizerunek firmy. Z jednej strony wykreują Twoich pracowników na profesjonalistów. Z drugiej pokażą, że dbasz o swoich podwładnych i jesteś rzetelnym, porządnym pracodawcą.
Znakowane koszulki dla pracowników – kiedy się sprawdzą?
Najczęściej koszulki z logo firmy są używane jako odzież robocza lub firmowa. Jeśli Twoi pracownicy choć część swoich obowiązków wykonują poza miejscem zatrudnienia, działają w terenie czy delegacji, takie ubrania powinny być naturalnym wyborem. W ten sposób klienci lepiej zapamiętają, kto wykonał zleconą przez nich usługę. Poza tym z firmowym logo może się wtedy zetknąć sporo dodatkowych osób.
Z drugiej strony koszulka z logo firmy podniesie zaufanie do pracowników, którzy zajmują się obsługą klienta w siedzibie przedsiębiorstwa. Znakowane koszulki mogą też rozwiązać ewentualne problemy z przestrzeganiem dress code’u w firmie. A tym samym również poprawić atmosferę w zespole. Taką funkcję spełnią też wtedy, kiedy wręczysz pracownikom dodatkowe sztuki dla rodziny.
Kiedy warto postawić na reklamowe koszulki z nadrukiem?
Ta ostatnia decyzja nosi już właściwie znamiona nie tyle przygotowania koszulek firmowych, ile reklamowych. Taka odzież może być znakomitym uzupełnieniem większych kampanii reklamowych, pozwala bowiem dotrzeć do innych grup odbiorców niż reklamy w mediach. Na reklamowe koszulki mogą sobie pozwolić także małe firmy – przy wyborze odpowiedniej metody koszt znakowania nie będzie duży.
Koszulka z logo firmy może być podarunkiem dla stałych klientów bądź tych, którzy realizują dużą transakcję. Wtedy dodatkowo pomoże wzbudzić pozytywne skojarzenia z marką. Będzie to jednak również dobre narzędzie do zwrócenia na siebie uwagi w czasie targów branżowych, a także imprez sponsorowanych przez firmę. Wówczas można je po prostu rozdawać.
Jak wybrać firmową koszulkę?
Przy wyborze koszulki zwróć uwagę na jej materiał i krój. Jeśli ma służyć do prac fizycznych, lepszym wyborem będzie materiał syntetyczny. W pozostałych przypadkach warto postawić na modele bawełniane. Do tego musisz zdecydować o wielkości i lokalizacji logo. Zwykle najlepiej sprawdzają się niewielkie logotypy na piersiach.
Trzeba także wybrać metodę znakowania. W tym przypadku powinien Ci pomóc pracownik firmy, u której zamawiasz nadruk na koszulce. Nie musi być to zresztą nadruk – najbardziej eleganckie są wzory wyszywane. Wykonuje się je za pomocą haftu komputerowego. Inne popularne metody to sitodruk i termotransfer.
Podsumowanie: kiedy koszulka z logo firmy przyda się Twojej firmie?
Koszulka z logo firmy może pomóc Twojej firmie zyskać większą rozpoznawalność i poprawić wizerunek. Przyda się wszystkim przedsiębiorstwom, które wysyłają pracowników w delegacje. Dobrym pomysłem będą również znakowane koszulki reklamowe, które pomogą budować pozytywne skojarzenie z marką. Mogą być wsparciem klasycznych kampanii reklamowych lub stanowić samodzielne działania promocyjne.
Warto zobaczyć
Warto zobaczyć
Przewodnik po drukarniach online — co warto wiedzieć przed złożeniem zamówienia
- Przeczytasz w 3 minut
- 29 wyświetleń