Nowoczesny.pl
Nowoczesny.pl > Biznes > Książki dla przedsiębiorców, które rozwiną Twoją firmę

Książki dla przedsiębiorców, które rozwiną Twoją firmę

Książki dla przedsiębiorców, które rozwiną Twoją firmę

Czujesz, że Twoja firma przestała się rozwijać? To znak, że najwyższy czas na zmiany. Nie powinieneś ich jednak przeprowadzać na chybił-trafił ani chwytać się pierwszej lepszej myśli. Postaw na sprawdzone pomysły i strategie. Gwarantują je książki dla przedsiębiorców uznanych autorów. Po jakie tytuły sięgnąć w pierwszej kolejności? Sprawdź te z naszej listy!

“Biznes ci ucieka” – Marcin Osman

To książka o przedsiębiorczości, która wyrosła na osobistych doświadczeniach autora. Marcin Osman to szef wydawnictwa OSMPower, który święci dziś sukcesy, ale po drodze nie uniknął porażek. W książce dzieli się pomysłami i radami, dzięki którym Ty możesz ich uniknąć i rozwinąć firmę.

“Biznes ci ucieka” pokazuje, jak bez kosztów weryfikować skuteczność swoich pomysłów. Dzięki temu zniwelujesz ryzyko biznesowe związane ze zmianami w firmie. Osman spróbuje Cię również przekonać do “filozofii lekkiego plecaka”. To podejście do biznesu, które ułatwia zmiany – opiera się na niskich kosztach, małej liczbie rzeczy i dużej zwrotności w zmienianiu kierunków rozwoju.

“Kryzys szansa. Jak rozwinąć siebie i biznes w czasach zawieruchy?” – praca zbiorowa

Książki o biznesie mogą pomóc Ci rozwinąć firmę nawet wtedy, gdy przytłoczył ją kryzys. Najlepiej sięgnąć wówczas po “Kryzys szansa…”. Ten tytuł w jednym miejscu zbiera bowiem doświadczenie aż 55 autorów. Opisują własne historie, w których udało im się przezwyciężyć kryzys na różnych polach.

W trudnej sytuacji nie ma miejsca na improwizację. Najlepiej odnajdują się wtedy sprawdzone rozwiązania. Dzięki tej lekturze wyciągniesz wnioski z cudzych błędów i znajdziesz konkretne wskazówki do rozwijania firmy w czasach zawieruchy.

“Jak zbudowałem firmę. Prawdziwe historie przedsiębiorców” – Guy Raz

Najlepszym potwierdzeniem, że ścieżka rozwoju firmy jest słuszna, są milionowe przychody. Właśnie takimi wynikami mogą się pochwalić bohaterowie książki o przedsiębiorczości pióra Guya Raza. Ten dziennikarz, który jest najpopularniejszym autorem podcastów biznesowych w USA, oparł ją na wywiadach przeprowadzanych ze znanymi biznesmenami.

Ich historie to dowód, że ścieżki wiodące do sukcesu nie zawsze są oczywiste. Możesz skorzystać z tej inspiracji i wykorzystać je w rozwoju własnej firmy. A przy okazji to przykład ciekawie napisanej książki dla przedsiębiorców, która z pewnością Cię nie zanudzi.

“Dobry zysk” – Charles G. Koch

Drogą do dynamicznego rozwoju Twojej firmy może być także zmiana modelu zarządzania. Dzięki jego wprowadzeniu we własnej firmie Charles Koch rozwinął ją do gigantycznych rozmiarów – jego przedsiębiorstwo ma dziś wartość 100 miliardów dolarów.

Największym sekretem takiego rozkwitu jest filozofia zarządzania MDM, czyli opartego na zasadach rynkowych. “Dobry zysk” pomoże Ci poznać tę koncepcję i wdrożyć we własnej firmie. Dzięki temu stworzysz wizję rozwoju przedsiębiorstwa, które poradzi sobie nawet w świecie nieustających innowacji.

Inne książki dla przedsiębiorców, które warto przeczytać

Mało Ci wskazówek i wartościowej lektury? Sięgnij także po inne inspirujące książki o przedsiębiorczości:

  • “DNA biznesu. Rób biznes na własnych zasadach” – Anna Urbańska, Paweł Jarząbek;
  • “Zarządzanie Sprzedażą” – Brian Tracy;
  • “Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie” – Frank Bettger;
  • “Prosto z mostu. Czyżbym wyraził się zbyt subtelnie?” – Sam Zell,
  • “Zostań Drapieżnikiem” – Rafał Mazur, Marcin Osman.

Podsumowanie: jakie książki dla przedsiębiorców pomogą Ci rozwinąć firmę?

Najlepiej sięgać po książki dla przedsiębiorców pisane przez praktyków. Dzięki temu masz pewność, że korzystasz ze sprawdzonych strategii i wskazówek. Przeczytaj “Biznes ci ucieka” Osmana oraz “Dobry zysk” Kocha, by poznać innowacyjne podejście do biznesu. “Kryzys szansa…” i “Jak zbudowałem firmę…” to z kolei zestawy wielu inspirujących historii – w jednej z nich z pewnością odnajdziesz aktualną sytuację Twojej firmy.

Warto zobaczyć

Warto zobaczyć

Oled czy Qled – czym różnią się te technologie?

Oled czy Qled – czym różnią się te technologie?

  • Przeczytasz w 6 minut
  • 211 wyświetleń
Marketing internetowy – jak wykorzystać go w biznesie?

Marketing internetowy – jak wykorzystać go w biznesie?

  • Przeczytasz w 6 minut
  • 95 wyświetleń
Zapachy Tom Ford: luksus i elegancja w jednym flakonie

Zapachy Tom Ford: luksus i elegancja w jednym flakonie

  • Przeczytasz w 3 minut
  • 74 wyświetleń
Kinkiety do sypialni – jakie są największe zalety tego rozwiązania?

Kinkiety do sypialni – jakie są największe zalety tego rozwiązania?

  • Przeczytasz w 2 minut
  • 52 wyświetleń

© 2023 Nowoczesny.pl